مراحل تسلیم تقاضانامه

طبق قوانین مندرج در سایت اداره مهاجرت سوئد، شما در کشور مادری و یا کشوری دیگر بجز سوئد، میتوانید فرم ها و مدارک خود را به یکی از سفارت خانه ها و یا کنسولگری های سوئد تحویل بدهید. برای اطلاعات بیشتر حتما با سفارتخانه مربوطه تماس حاصل بفرمایید.

در بیشتر مواقع شما مؤظف به پرداخت هزینه ایی هستید که اطلاعات بیشتر در این زمینه رامیتوانید در اینجا مطالعه بفرمایید.

فرم و مدارک لازمه

فرم شماره 124011 دانلود این فرم
کپی از صفحات گذرنامه که حاوی مشخصات شخصی و تاریخ اعتبار می باشد. همچنین کپی صفحاتی که در آن مهراقامت و یا ویزای کشورهای دیگر ثبت شده باشد
ریز حساب بانکی شما جهت آنکه توانایی مالی شما را برای تامین خود و همراهان احتمالی در ۲ سال اول را تایید کند. (200,000 کرون برای متقاضی، 100,000 همسر و 50,000 کرون برای هر فرزند) همچنین توانایی مالی شما جهت سرمایه گذاری های اولیه شرکت. از جمله مخارج اولیه در راستای خرید و یا راه اندازی و ثبت شرکت در سوئد، هزینه های احتمالی اولیه برای خرید ماشینالات و یا وسایل مورد نیاز شرکت.
قرارداد خرید شرکت. درصورتیکه شما قصد خرید شرکتی را درسوئد داشته باشید و یا آن را خریده باشید.
قرارداد سهامی عام و یا دفترچه اسامی سهام داران شرکت

در کشور سوئد مدل های مختلفی جهت ثبت شرکت وجود دارد از جمله شرکت های سهامی عامHandelsbolag (هندلس‌بولاگ), شرکت با مسئولیت محدود Aktiebolag (اکسیه‌بولاگ), و غیره…

ثبت شرکت در سوئد، پروسه بسیار ساده و آسانی است، به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنم قبل از پرداخت مبالغ هنگفت به شرکت های مختلف، یک بار خودتان امتحان کنید.آموزش ثبت شرکت را در اینجا میتوانید بخوانید و اگر هر کجا به مشکل برخوردید، به مشاوره رایگان کارکنان ایرانیان سوئد، میتوانید حساب کنید.

در صورتی که شرکت شما جزء شرکت های سهامی عام محسوب می شود، اداره مهاجرت از شما قرارداد شرکت را می خواهد و در صورتی که شرکت شما در رده شرکت با مسئولیت محدود می باشد (aktiebolag) ، اداره مهاجرت سوئد از شما دفترچه حاوی اسامی تمام سهام داران را می خواهد. این دفترچه میتواند به صورت الکترونیکی و یا کاغذی باشد. البته شما میتوانید از مدل های دیگر نیز برای ثبت شرکت خود استفاده کنید.

منبع: سایت ایرانیان سوئد